torsdag 14. mai 2009

Bill.mrk romkamerat søkes.

Med god hjelp fra Marius snekra jeg sammen denne lille annonsen på Sørensens bakeri her om dagen. Anledningen er dessverre at jeg trenger noen som kan tenke seg å bo i Gyldis, siden Anka flytter ut. Det bli'kke lett. Særlig fordi kriteriene kan oppleves som litt sære.

Altså.

Jeg trenger ny romkamerat. Du må ha krøller, briller (linser kan godkjennes til nød) og være ca. 1.60 høy. Ellers hadde det vært på sin plass om du spiller jazzfløyte og digger techno, Mahler, Bach og Alexander Rybak(evt. de høye mørke indiekarene...). Notoriske B-mennesker, kaffeelskere og emoer foretrekkes. Du bør ha rare ute-tider, være uforanderlig nerd som gjerne har fest på øvingsrommet lørdagskvelder i stedet for å ville ha fest hjemme. (Da er det kun fra singstar-syngende asiatere i etasjen over at det bråker...)
Om du i tillegg er en dagdrømmer, hobbyfilosof med er realistisk-negativt livssyn(Mantra; hva er vitsen?!), uten evne til å planlegge hvor lang tid ting tar, er du en særdeles sterk kandidat.

Håper å høre fra deg, dog litt usikker på om du fins?

Hilsen Frida
(PS: Du må ikke være mørkredd, det er jeg.)

2 kommentarer:

  1. Fineste annonsen ever. Men ja, jeg er litt spent på om det fins fler av sorten?

    SvarSlett
  2. Spent på om du finner henne!!:)
    Kjenner ei som leter etter sted og bo, men går vel ikke helt under kravene dine...

    Vet du noe mer om konserten i august forresten?

    SvarSlett