onsdag 27. januar 2010

Et noe "High-fidelity"- inspirert, listeprega innlegg.



5 på topp "love's lost"- låter.

Ha spotify klart...
Mulig det er et spørsmål om tolkning, men her er lista:

1. Jag hatar att jag älskar dig, og jag älskar dig... - Håkan Hellström
2. A case of you  - Joni Mitchell
3. For no one  - Beatles/Paul McCartney
4. Drømte vi om mer - Valkyrien Allstars
5.  Be it so *untitled bonus track* - Dadafon


...Jag har hört att du träffat nån, 
och jag hör att han är allt jag inte var
Och jag hör att du är säker nu, 
och jag vaknar med den tanken varje dag.




Och jag hör att han är den rätte, Ja, 
dom säger att du verkligen menar det
Och jag hatar att jag älskar dig, 
och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig...

                                           


1 kommentar:

  1. Åh, Be it so <3
    Det var den store hiten for Mary K & the Allstar Crew i 03/04 :-)

    SvarSlett